Що робити, якщо послугу було надано неякісно?

Щодня ми користуємося різними послугами. І у будь-який момент може трапитися ситуація, коли таку послугу буде надано неякісно.

Що робити у такому випадку аби відшкодувати свої збитки?

Перш за все, зверніться до організації, підприємства або до приватної особи, які надавали вам послуги. Якщо вдається вирішити питання мирним шляхом, все добре.

Ви можете просити:

  • усунення недоліків;
  • зниження вартості послуги;
  • відшкодування витрат з усунення недоліків власними  силами або силами третіх осіб.

Якщо домовитися не вдалося, передайте виконавцю письмову скаргу. До неї можна додати копію експертизи, фотографії або інші матеріали, які доводять той факт, що послугу було надано неякісно.

Якщо скаргу не задовольняють, ви маєте право звернутися до суду з позовною заявою. Подайте її до канцелярії суду або відправте поштою замовним листом з повідомленням про вручення.